cv_panagiotopoulos
- home
- cv_panagiotopoulos
our teachers
Learn from highly experienced and qualified teachers
Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident sunt
Νίκος Παναγιωτόπουλος
Ο Νίκος Παναγιωτόπουλος είναι Καθηγητής κοινωνιολογίας του Τμήματος Επικοινωνίας και Μ.Μ.Ε. του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, επιστημονικός συνεργάτης ερευνητικών κέντρων και Πανεπιστημίων της Ελλάδας και του εξωτερικού, αντιπρόεδρος του Ιδρύματος Bourdieu (Ελβετία), μέλος συντακτικών επιτροπών διεθνών επιστημονικών περιοδικών και επιθεωρήσεων, έχει τιμηθεί με το παράσημο του Ιππότη των Γραμμάτων και των Τεχνών από την Γαλλική Δημοκρατία και είναι εκδότης και διευθυντής της ετήσιας τρίγλωσσης επιθεώρησης κοινωνικών ερευνών “Κοινωνικές Επιστήμες”. Έχει γράψει βιβλία σχετικά την παραβατικότητα των ανηλίκων αλλά και την εγκληματικότητα καθώς και επιστημονικά άρθρα και κείμενα.

Σχετικά με το Σεμινάριο:
Είναι συγγραφέας των βιβλίων: Behavioral disorders in children: Ecosystemic psychodynamic interventions within family and school (Εκδ. Nova Science. 2012), Παιδιά με Συναισθηματικές και Συμπεριφορικές Διαταραχές: Κλινικές και Ψυχοπαιδαγωγικές και Παρεμβάσεις στο Σχολείο και την Οικογένεια (Εκδ. Τόπος, 2017)˙ έχει την επιστημονική επιμέλεια των βιβλίων: Σχολική Συμβουλευτική και Παρεμβάσεις. (Εκδ. Πεδίο, 2017)˙, Σχολική βία και παραβατικότητα (Εκδ. Τόπος, 2013). Έχει δημοσιεύσει άρθρα για τη σχολική βία και τη σχολική διαμεσολάβηση σε επιστημονικά περιοδικά και συλλογικούς τόμους και έχει οργανώσει σχετικές επιστημονικές ημερίδες.
-Είναι συγγραφέας 20 άρθρων με θέμα τη σχολική βία και τη σχολική διαμεσολάβηση, ενδεικτικά:
Κοκκιάδη, M. & Κουρκούτας, H. (2016). Ενδοσχολικός Εκφοβισμός/Θυματοποίηση, Αυτοεκτίμηση και Συναισθηματικές Δυσκολίες σε παιδιά με και χωρίς ΕΕΑ. Journal of Research in Education and Training (Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων), 9, 88-128. doi: 10.12681/jret.8629
Κουρκούτας, Η., & Κοκκιάδη, Μ. (2015). Από τη σχολική βία και τον ενδοσχολικό εκφοβισμό στο «ενταξιακό σχολείο». Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, 8, 56-89. http://dx.doi.org/10.12681/jret.9095
Κουρκούτας, Η., Θάνος, Θ., Βιταλάκη, Ε. & Γιαννάτου, Α. (2014). Εναλλακτικές εκπαιδευτικές και κλινικές παρεμβάσεις για μαθητές με σοβαρά προβλήματα σχολικής προσαρμογής: το παράδειγμα του προγράμματος διαμεσολάβησης ομηλίκων. Στο Μ. Μαλικιώση-Λοΐζου (Επμ.) Συμβουλευτική ομηλίκων στην εκπαίδευση (σσ. 261-296). Αθήνα: Πεδίο
Κουρκούτας, Η. & Θάνος, Θ. (2013). Ένταξη εφήβων με αντικοινωνικές και παραβατικές συμπεριφορές στο σχολείο: Mακροκοινωνικές και ψυχοκοινωνικές διαστάσεις. Στο Η. Κουρκούτας & Θ. Θάνος (Επιστ. Επιμ.). Σχολική Βία και Παραβατικότητα: Ψυχολογικές, Κοινωνιολογικές Παιδαγωγικές διαστάσεις. Ενταξιακές παρεμβάσεις (σ. 189-238). Αθήνα: Τόπος
Κουρκούτας, Η. (2011). Η «διαμεσολάβηση» ως θεωρητικό και πρακτικό εργαλείο στο χώρο της Ειδικής Αγωγής και της Σχολικής Ψυχολογίας: Προτάσεις για ένα Ψυχοδυναμικό Ψυχοπαιδαγωγικό και Ενταξιακό Μοντέλο. Στο Θ. Θάνος (Επιστ. Επιμ.). Επανορθωτική Δικαιοσύνη, Σχολική Διαμεσολάβηση, Ποινική Συνδιαλλαγή (σ. 113-139). Αθήνα: Πεδίο
-Είναι εισηγητής/ομιλητής σε επιστημονικά συνέδρια και ημερίδες με θέμα τη σχολική βία και τη σχολική διαμεσολάβηση (15 εισηγήσεις)
-Έχει διοργανώσει επιστημονικές ημερίδες/διαλέξεις με θέμα την Ενταξιακή εκπαίδευση παιδιών με αναπηρίες

Teachers

Teachers

Teachers

Teachers

Teachers

Teachers